Verhuur feestmateriaal Limburg

Feestmateriaal huren Limburg

Verhuur feestmateriaal Limburg

U gaat een feest in Limburg organiseren? Een feest is altijd een leuke aangelegenheid, maar er komt wel heel wat kijken bij de organisatie ervan, zoals feestmateriaal huren.

Verhuur feestmateriaal in Limburg, dat is onze specialiteit 🙂

✓ Groot aanbod verhuur feestmateriaal in regio Limburg!
✓ Scherpe prijzen
✓ Wij leveren en halen op in regio Limburg!
✓ Uitstekende service!

Feestmateriaal huren Limburg

Als je binnenkort een feest in Limburg wilt geven, voor je verjaardag, een jubileum of een andere feestelijke gelegenheid, dan moet er van alles en nog wat geregeld worden. Van het uitnodigen van je gasten en het regelen van de catering tot het aankleden van de feestlocatie en het benodigde feestmateriaal huren.

Verhuur feestmateriaal Limburg: waarom via FBL Verhuur?

Uiteindelijk heb je nogal wat spullen nodig om je feest in Limburg goed te laten verlopen. Om al je benodigd feestmateriaal te bestellen kan je het beste voor een bedrijf kiezen (onze firma natuurlijk 🤩) dat alles onder één dak heeft, zodat je niet allerlei verschillende adressen af hoeft te gaan.

Want of je nu alleen een paar statafels of een koffiezetapparaat wilt huren als je de catering voor het buurtfeest moet regelen, of je wilt groots uitpakken met een complete dansvloer en een springkasteel voor de kids, alles kan. Zo kan u bijvoorbeeld ook enkel een springkasteel huren als dat u wilt, of een partytent huren voor uw tuinfeest, bedrijfsfeest, …

Ons ruime assortiment voor feestmateriaal huren in Limburg biedt talloze mogelijkheden, die jouw feest tot een succes maken. Niet alleen voor je gasten, maar ook voor jezelf!

Feestmateriaal huren Limburg: hoe een feest organiseren?

Je geeft tenslotte niet elke dag een feest, dus je wilt zeker weten dat alles tot in de puntjes geregeld is. Maar hoe pak je dat goed aan?

Het is zinvol om ruim van tevoren een to-do list te maken, zeker van het materiaal dat je allemaal nodig hebt, zoals items die je natuurlijk niet aanschaft voor die ene avond of dag. Een overzicht hiervan hebben is handig, zo kan je alle feestmateriaal huren bij ons voor je event in Limburg.

Een to do lijst met verhuur feestmateriaal is best handig natuurlijk, maar je overloopt ook de hele planning van je evenement. Dat geeft rust. En ondertussen bieden wij je hieronder een helpende hand met heel veel slimme tips, zodat je gasten, maar ook jijzelf, van het feest kunnen genieten!

Feestmateriaal huren Limburg: voor wie?

De eerste vraag is natuurlijk voor welke gelegenheid je het feest geeft. Is er een verjaardag te vieren, een examenfeest of staat er een huwelijk in de planning? Dat maakt uiteraard nogal een verschil voor de organisatie.

Want een housewarmingparty of een kinderfeestje pak je heel anders aan dan een feest voor een gouden jubileum of een receptie. Of misschien kies je voor een themafeest, zoals Halloween. In dat geval is het leuk om zowel de locatie als de decoraties daarop aan te passen, zodat iedereen meteen in de stemming is.

Dat je de juiste materialen en decoraties niet in huis hebt, is geen probleem. Feestmateriaal huren is simpel en heeft bovendien het voordeel dat je materialen kunt kiezen, die precies bij het thema van de avond passen.

De organisatie

Als aanleiding, datum en tijdstip vast staan, kan het echte organiseren beginnen. Denk daarbij aan het aantal genodigden, de feestlocatie, de aankleding, de catering en verhuur feestmateriaal.

Stuk voor stuk zaken die een belangrijke rol spelen in de voorbereiding. Want er valt een hoop te regelen! Als je denkt dat je daar wel wat hulp bij kunt gebruiken, kun je overwegen om een paar goede vrienden of familieleden in te schakelen.

Bij het bedrijf dat voor de verhuur van feestmaterialen zorgt, kan je ook altijd eens horen voor tips en trics. En natuurlijk het juiste feestmateriaal huren, attributen die het feest onvergetelijk maken.

De locatie en het aantal gasten

Om te beginnen is het aantal mensen dat je uitnodigt bepalend voor het feest. Want voor 20 mensen wordt het natuurlijk een ander soort party dan voor 200 man. Daarbij vormt ook de locatie een overweging: vier je het binnen of is de tuin een optie?

Als je veel gasten verwacht moet je wellicht meer ruimte creëren, hoewel een sta-feestje ook altijd gezellig is, zeker als je voor goede muziek zorgt.

Hoe dan ook, het is feest, dus er mag gedanst worden, maar daar moet je qua ruimte wel rekening mee houden. Een partytent huren kan een handige oplossing zijn, met statafels waar je gasten lekker relaxed aan kunnen hangen. En misschien heb je voor je feest buiten een goede verwarming nodig of een degelijke vloer.

Muziek

Geen feest zonder muziek! Afgezien van je gasten, is muziek misschien wel het belangrijkste aspect van de avond. Dus zorg in elk geval voor een goede geluidsinstallatie en speakers. Of misschien is het, als je budget dat toelaat, een goed idee om een dj, of een zanger of band uit te nodigen. Want live music doet het altijd! Het creëert in no time een plezierige sfeer, waarbij de voetjes van de vloer gaan. Daarbij zijn een podium en een stevige dansvloer, om je lekker uit te kunnen leven, onmisbaar. Die speciale benodigdheden, waarmee je er een echt knalfeest van maakt, kun je tegelijk met de andere feestmaterialen huren bij een verhuurbedrijf.

Wat doet het weer?

Als je het feest buiten geeft, moet je natuurlijk wel rekening houden met de weersomstandigheden. Daarop kun je goed inspelen door bij de verhuur van feestmateriaal bijvoorbeeld een partytent te bestellen. Dan staat iedereen toch droog als het onverhoopt mocht gaan regenen.

En op zonovergoten dagen is het een goed idee om grote parasols te plaatsen, zodat je gasten de schaduw kunnen opzoeken. Als het tegen de avond wat af begint te koelen, dan zorgen terrasverwarmers ervoor dat het buiten toch aangenaam blijft. Wel zo prettig voor de sfeer (en de ruimte!) als je de temperatuur een beetje in de hand houdt, zodat je gasten lekker buiten kunnen blijven.

De inrichting

Zowel de aankleding van de locatie als de feestverlichting dragen bij aan een gezellige ambiance. Voor binnenkomende gasten is het handig als er voldoende garderoberekken en kleerhangers aanwezig zijn. Verder is een bar met spoelbak en een extra ijskast voor de drank de beste manier om er zeker van te zijn dat je een lekker koud drankje kunt schenken. Als je een buffet organiseert, heb je waarschijnlijk niet alles zelf in huis qua zitplaatsen en servies, maar dat is geen reden tot paniek.

Verhuur feestmateriaal van producten zoalsl tafels, stoelen en keukenapparatuur, dat leveren we zoveel als nodig is. Voor een feest tot in de kleine uurtjes zijn statafels handig, maar je kunt ook kiezen voor kleine tafels met stoeltjes, of lange tafels, die je aan elkaar kunt schuiven. Desgewenst te leveren met bijpassende tafellakens of tafelrokken. Al dit soort feestmaterialen kun je verkrijgen bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in de verhuur van feestmateriaal..

De catering

Ook de catering is een essentieel onderdeel van je feest! Bepaal van tevoren welke drank je wilt schenken. Meestal vormen bier, wijn en frisdrank de hoofdmoot, maar ook spa en sinaasappelsap worden graag gedronken. Daarnaast kun natuurlijk ook sterke drank als whisky, cognac en cocktails aanbieden, maar dat is zeker geen must. Ga je rond met een blad drankjes, of kies je voor een bar met een echte biertap, zodat je voor je gasten een lekker koud, vers biertje kunt tappen? Zo’n tapje is ook nog eens een stuk handiger dan sjouwen met een berg kratjes.

Ook glazen zijn een punt van aandacht, want al die verschillende drankjes vragen om verschillend glazen, zoals bier, wijn, whisky,- cognac- en longdrinkgalazen. Het bedrijf waar je je feestmaterialen huurt, heeft alle soorten glazen in zijn assortiment, en die hoef je na afloop niet af te wassen! Gewoon even spoelen en weer inleveren bij de verhuurder. Ideaal!

Bij een drankje hoort natuurlijk ook een hapje. Misschien kan je volstaan met wat lekkere, culinaire snacks, of laat je een compleet buffet aanrukken? In dat geval moet er natuurlijk ook voldoende servies en bestek voorhanden zijn. Maak vooraf een planning wat je precies wilt aanbieden, zodat je dit als leidraad kunt gebruiken bij het organiseren van de feestmaterialen die je nodig hebt.

Een feest zonder zorgen?

Wilt u zorgeloos kunnen genieten van uw feest? Bij ons kan u al het feestmateriaal vinden dat u nodig heeft voor een geweldig feest.

Van partytenten, tafels, verwarmers, stoelen, porselein, bestek, kommen, tassen, glazen tot koelkasten en sfeerverlichting: het is allemaal te huur bij ons voor een redelijke prijs.

Alle prijzen zijn excl. BTW en met de voorziene afwaskost inclusief.

Onze werkregio

Wij werken o.a. in:

Alken, Antwerpen, Begijnendijk, Berlaar, Bertem, Betekom, Bierbeek, Bonheiden, Booischot, Boom, Boortmeerbeek, Boutersem, Brussel, Diepenbeek, Diest, Duffel, Erps-Kwerps, Geel, Geetbets, Gingelom, Glabbeek, Grimbergen, Haacht, Ham, Hasselt, Heist-op-den-Berg, Herent, Herentals, Herenthout, Herk-de-Stad

  • Uitgebreid assortiment feestbenodigdheden
  • ​Uitstekende service
  • ​Levering aan huis
  • Eerlijke en scherpe prijzen